چه شبا پنجره رو بستم تا عطر یادت نره از خونه ی منچه شبا که یاد تو بارون شد تا سرازیر شه از گونه ی منچه شبا که با خودم جنگیدم بلکه سرنوشتمو عوض کنمعشق با من متولد شده بود نمیشد سرشتمو عوض کنمکاش مهرت نه باتو نه بی تو..........
ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 19:59